Administratiekantoren en accountants 2018-10-29T12:52:13+00:00

Software voor administratiekantoren & accountants

Met de software voor administratiekantoren & accountants kunt u vanuit één dashboard al uw klanten en administraties beheren. Compleet boekhouden en CRM tegen een aantrekkelijk prijsmodel. Zo blijft het altijd leuk, of u nu 1, 30 of 100 administraties beheert.

Start nu gratis & vrijblijvend uw 30 dagen proefperiode!

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
  • Binnen 10 seconden ingelogd
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

Ontdek de mogelijkheden

Hieronder ziet u enkele mogelijkheden van onze software voor administratiekantoren & accountants uitgelicht. Probeer het gratis en vrijblijvend uit om alle mogelijkheden te ontdekken!

  • Maak gebruik van alle functionaliteiten van ons boekhoudprogramma
  • Maak gebruik van de uitgebreide CRM software
  • Eenvoudig en snel de aankopen van uw klanten inboeken (handmatig of via UBL)
  • Silvasoft berekent automatisch de btw-aangifte en IC-opgave voor uw klanten, welke u vervolgens alleen nog maar hoeft te uploaden bij Intervat
  • Exporteren van de jaarlijkse klantenlisting
  • Geef uw klanten toegang tot hun eigen administratie
  • Beheer al uw klanten & administraties vanuit 1 dashboard
  • Autoriseer uw personeel voor specifieke administraties
  • Ongelimiteerd! Geen limieten op boekingen, relaties of administraties

BEREKEN UW PRIJSVEELGESTELDE VRAGEN

Boekhouden en CRM

Bekijk hieronder enkele screenshots van de software van Silvasoft voor administratiekantoren & accountants.

  • Via een overzichtelijk dashboard kunt u alle administraties van uw klanten beheren. Hier vandaan kunt u direct inloggen in de administratie waar u in wilt werken.
  • Dashboard van de module boekhouden. Elke administratie die u beheert heeft de module boekhouden en daarmee dus een eigen dashboard.
  • Silvasoft berekent automatisch de btw-aangifte voor uw klant. U hoeft deze btw-aangifte enkel nog maar te uploaden bij Intervat (via een .xml bestand).
  • Eenvoudig en snel de aankopen van uw klanten inboeken (handmatig of via UBL).
  • Per klant kunt u diverse rapportages bekijken en exporteren (onder andere de jaarlijkse klantenlisting).
  • Voeg snel en eenvoudig alle relaties van uw klanten toe in de administratie van uw klant.

Klik om te vergroten

PRIJZEN & VEELGESTELDE VRAGEN

Prijzen

We hanteren een duidelijk all-in prijsmodel voor administratiekantoren.
Kosten per medewerker van uw administratiekantoor:
€ 12,50 excl. btw per maand

Kosten per administratie van uw klant:
€ 2,50,- excl. btw per maand

Veelgestelde vragen

Ja, met onze software voor administratiekantoren en accountants kunt u de boekhouding voor al uw klanten doen. U kunt tevens koppelen aan bestaande klanten binnen Silvasoft, zo kunt u dus meekijken in de boekhouding van uw klanten. Ook kunt u op ieder gewenst moment uw klanten koppelen aan hun eigen administratie in uw beheer, zodat de klant er zelf ook bij kan.
Qua boekhouden en CRM ontvangt u de volledige functionaliteit die standaard Silvasoft gebruikers ook hebben. U heeft echter een overkoepelend dashboard om uw klanten en administraties in te beheren. Bovendien profiteert u van een voordeliger prijsmodel, speciaal gericht op administratiekantoren en accountants met meerdere klanten. Een standaard Silvasoft gebruiker heeft wel de mogelijkheid om extra functionaliteiten aan zijn account te koppelen zoals sales & offertes, tijdregistratie, personeelsmanagement, projectbeheer, etc.
Ja, indien u wilt samenwerken met uw klant en dus zowel u als administratiekantoor, als uw klant bij de administratie moeten kunnen, kan uw klant zich bij Silvasoft registreren als normale gebruiker. Vervolgens kan de gebruiker zich koppelen aan de administratie die u beheert, zodat zowel u als uw klant toegang tot dezelfde administratie krijgen. Uw klant kan dan ook nog eens gebruik maken van andere functionaliteiten van Silvasoft zoals sales & offertes, tijdregistratie, personeelsmanagement, projectbeheer, etc.
Indien uw klant toegang wilt tot zijn administratie dan betaalt uw klant de standaard kosten zoals te vinden op onze prijzen pagina. De totale kosten voor de klant hangen volledig af van de functionaliteiten die de klant gebruikt.
U kunt te allen tijde een klant ontkoppelen of archiveren binnen uw kantoor. U betaalt enkel voor de periode dat u toegang wilt tot de administratie van de klant. U kunt de overeenkomst met Silvasoft op ieder gewenst moment beëindigen, hier zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Gezien de compleetheid van de boekhoudfunctionaliteiten en de CRM functionaliteiten is dit in de meeste gevallen voldoende voor u als administratiekantoor of accountant om alles te beheren dat nodig is voor uw klanten. Wilt u echter meer kunnen, zoals uren registreren, projecten beheren, etc. binnen de administratie van uw klant? Dan dient u zich als normale gebruiker te registreren.
Stel u bent een accountant of administratiekantoor en u beheert in totaal 10 administraties. Hier wilt u met 2 gebruikers in kunnen. Uw maandelijkse kosten worden dan:
– 10 administraties keer € 2,50 = € 25,- excl. btw
– 2 gebruikers keer € 12,50 = € 25,- excl. btw

Voor een totaalbedrag van € 50,- excl. btw per maand kunt u dus maar liefst 10 klanten/administraties beheren en daar ook nog tegelijk in werken met 2 medewerkers van uw kantoor.

Probeer het nu 30 dagen gratis uit!

  • 1 maand gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
  • Binnen 10 seconden ingelogd
Nu gratis proberen!

Dit gelieve niet in te vullen:

Er is een fout opgetreden

X
- Enter Your Location -
- or -