Gratis overstapservice
Wilt u overstappen naar Silvasoft? Dat kan! Met onze gratis overstapservice helpen wij u bij de overstap en zorgen wij ervoor dat alle gegevens correct worden meegenomen naar Silvasoft. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data. Neem contact met ons op via het hiernaast weergegeven formulier, zodat wij dit voor u kunnen regelen!
Voordelen
Zorgeloos overstappen
Al uw gegevens blijven behouden
Binnen enkele werkdagen geregeld
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Hieronder leest u alle mogelijkheden m.b.t. het overzetten van uw boekhouding naar Silvasoft.
Importeren auditfile
Veel boekhoudoplossingen bieden de mogelijkheid om uw gehele boekhouding te exporteren. Dit gebeurt door middel van een auditfile. Indien uw huidige boekhoudoplossing deze mogelijkheid biedt, kunnen wij alle boekingen van alle boekjaren, grootboekrekeningen en relaties eenvoudig importeren in Silvasoft. Vraag daarom bij uw huidige boekhoudoplossing na of deze mogelijkheid wordt aangeboden of neem contact met ons op, zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken!
Invoeren beginbalans
Biedt uw huidige boekhoudoplossing niet de mogelijkheid tot het exporteren van een auditfile? Geen probleem! Dan kunnen wij alle grootboekrekeningen inclusief saldo voor u in Silvasoft zetten. Op deze manier kunt u direct weer verder met uw boekhouding in Silvasoft.
Importeren boekingen via Excel
Wilt u uw historische in- en verkoopboekingen in uw boekhouding krijgen? Dan kunnen wij deze voor u importeren. Deze optie is enkel mogelijk als u niet beschikt over een auditfile. Deze optie is overigens niet noodzakelijk om over te kunnen stappen met uw boekhouding. Het importeren van een beginbalans is in feite al voldoende, als u uw historische boekingen maar bewaart.
Wij kunnen al uw relaties (bedrijven en particulieren) importeren in Silvasoft als u deze aanlevert in een Excel-bestand. Het is ook mogelijk om informatie bij bestaande relaties in Silvasoft te updaten.
Wij kunnen al uw producten en de bijbehorende voorraad importeren in Silvasoft als u deze aanlevert in een Excel-bestand. Het is ook mogelijk om informatie bij bestaande producten te updaten.
Heeft u een overzicht van al uw taken in een Excel-bestand? Wij kunnen deze voor u importeren zodat alle taken zichtbaar worden in het overzicht ‘Taken & Agenda’.
Wilt u hulp bij het maken van uw factuurontwerp, offerteontwerp, pakbonontwerp of orderontwerp? Wij kunnen dit voor u regelen. Lever al uw wensen en ontwerpen (eventueel uw briefpapier en/of logo) aan via het hiernaast weergegeven formulier en wij gaan voor u aan de slag!