Gratis overstapservice

Wilt u overstappen naar Silvasoft? Dat kan! Met onze gratis overstapservice helpen wij u bij de overstap en zorgen wij ervoor dat alle gegevens worden meegenomen naar Silvasoft. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data. Neem contact met ons op via het formulier hiernaast zodat wij dit voor u kunnen regelen!

Voordelen

  • Zorgeloos overstappen

  • Al uw gegevens blijven behouden

  • Binnen enkele werkdagen geregeld

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Hieronder leest u alle mogelijkheden bij het overzetten van uw boekhouding naar Silvasoft.

Importeren auditfile
Veel boekhoudoplossingen bieden de mogelijkheid om uw gehele administratie te exporteren. Dit gebeurt door middel van een auditfile. Indien uw huidige boekhoudoplossing deze mogelijkheid biedt, kunnen wij alle boekingen van alle boekjaren, grootboekrekeningen en relaties eenvoudig importeren in Silvasoft. Vraag daarom na bij uw huidige boekhoudoplossing of deze mogelijkheid wordt aangeboden of neem contact met ons op, zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken!

Invoeren beginbalans
Biedt uw huidige boekhoudoplossing niet de mogelijkheid tot het exporteren van een auditfile? Geen probleem! Dan kunnen wij alle grootboekrekeningen inclusief saldo voor u in Silvasoft zetten. Op deze manier kunt u direct weer verder met uw boekhouding in Silvasoft.

Importeren boekingen via Excel
Wilt u uw historische in- en verkoopboekingen in uw boekhouding krijgen? Dan kunnen wij deze voor u importeren. Deze optie is enkel mogelijk als u niet beschikt over een auditfile. Deze optie is overigens niet noodzakelijk om over te kunnen stappen met uw boekhouding. Het importeren van een beginbalans is voldoende, als u uw historische boekingen maar bewaart.

Wij kunnen al uw relaties (bedrijven en particulieren) importeren in Silvasoft als u deze aanlevert in een Excel bestand. Het is ook mogelijk om informatie bij bestaande relaties in Silvasoft te updaten.

Wij kunnen al uw producten en bijbehorende voorraad importeren in Silvasoft als u deze aanlevert in een Excel bestand. Het is ook mogelijk om informatie bij bestaande producten te updaten.

Heeft u een overzicht van al uw taken in een Excel bestand? Wij kunnen deze voor u importeren zodat alle taken zichtbaar worden in uw ‘Taken & Agenda’ overzicht.

Wilt u hulp bij het maken van uw factuurontwerp, offerteontwerp, pakbonontwerp of orderontwerp? Wij kunnen dit voor u regelen. Lever al uw wensen en ontwerpen (eventueel uw briefpapier en/of logo) aan via het formulier hiernaast en wij gaan voor u aan de slag!

Aanvraagformulier